среда, 21 октября 2015 г.

Модуль 9


В ході роботи над цим модулем ми:
1) Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
2) Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувавши шляхи здійснення диференціації навчання учнів; обговорили особливості концепцій мислення:
- з переважаючою візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю ;
- з домінуючою лівою/правою півкулями мозку;
- з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
3) Теорія множинного інтелекту з поданих концепцій виявилась на мою думку більш глибшою, вона дає більше можливостей для здійснення диференціації в навчанні учнів.
4) Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
5) Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
6) Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
7) Внесли зміни в План вивчення теми.

Сподобалась концепція множинного інтелекту!!!Візьму її на озброєння. Як показала практика - ця концепція допомагає досить швидко і легко формувати групи учнів за здібностями і інтересами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий